5 kwietnia 2006

kon.ce.pc.Ja/Ja.rzy nowa

„…były dwie siły na pocztówkowym rynku, EditionPrestige i Konkret. Konkretem rządził szczwany lis a Prestige'em władał janioł. Pierwsza połowa lat dziewięćdziesiątych. Podobno ten lis kiedyś rozszedł się z janiołem i konkurencje mu dorobił(..) Miałem dosyć miejskiego życia, postanawiam zmienić profesję, przy okazji przenieść się na na wieś, tam gdzie są tereny zielone i au:to.busowe pentle. pojawiła się: możliwość, dostałem adres, nie.dź.wie:dzia, mo:kot.ów, antopus 141, to jadepodczas kwalifikacyjnej rozmowy wielokrotnie przygładzał sobie wu.os.y "ten szyf jest jak janioł" myślałem po rozmowie, warunki: ka.mienica ze strychem, w.ła:sny blat i 650 quadra, pierw:szy mójj mak.into:sz(..)po.DW.ładni mówili o nim angelface, nienaganny, aparycja, głos liryczny. wygląd jakby odbierał wy.róż.nie.nie, biznes oskara, orła order złotego, [ja go dostałem, ale wcześniej wynalazłem to co zmieniło św.ia:t] to o koncepcji jarzynowej, lecz stop(..)mieliśmy na strychu bilion ksiąg z obrazkami. Uśmiechnięte ludy, krajobrazy, zwierzęta, k.w:ia/ty, sh.tu:ka, ry:sun:ki, ob.ra:z.ki lata sześćdziesiąte, fotografia pionierska i przepastna kolekcja pocztówek. wstrząsająca. Oprócz mnie w pokoju dwie piękne panie, ka:ta:rzy/na&bas.i.A. moje ci:o.tu:nie. kasiarzynę charakteryzowała świetna znajomość oprogramowania, basia była zaś zmysłowa i o usposobieniu lirycznym(..)do przestrzeni muzycznej wkradał się hi:P.ho:P, zniewalająco świeży, na głowach pojawiały się czapki, w głowach rymy, pachniało wiosną, samplami, wszystko było nie.s.kom.p.liko.wa.ne, bo możliwości wyrazu były nieograniczone, zdobyłem hippopową płytę, byłomitakniezależnie: heja! śfiatjescudny! Płyta: renesans PRL-u. pomysł: nagroda wzorowego odlewnika, był tam robotnik pchający zębate koło, ogórek: tytuł ulubionego utworu. spiritusmovens tego co narodzi się wkrótce: mowa o koncepcji jarzynowej(..) Grzmiało? to z poligonu. spać idem.koncepcja ja.rzy/nowa nie powstała, winny temu angelface, który ją zahamował. po.w:s/ta.ła jedna pocztówka z zaplanowanej serii. szarozielone tlo i ogórek, podpis przekonuje: ogórek dobry jest: na stress. nakład: 15000, wznawiano chyba dwa razy.."

Brak komentarzy: