13 czerwca 2009

ale masz ip adres/to twoj przeciez/wszędzie to trzy na końcu/to jak w telefonie/okropne że ludzie myślą że żądzisz jak masz w nazwie trzy/no a w nazwie hosta też masz trzy/jak ja tego nie lubie/ja też/trzy to trzecia rzesza/kraje trzeciego świata/zhp/kgb/cia/fbi/usb/lcd/smg/krc/isp/jjs/prl/usa/www/tak jakby nie wystarczyło ww/wlasnie/a jakie są dobre na trzy litery?/kot/tak i nie są na trzy/pamiętaj trzeba zawsze mówić owszem, zrobiłeś dzisiaj błąd na paradzie mówiąc policjantowi tak, to jakbyś przyznał że jesteś w systemie/ale czemu policja taka nerwowa?/za bardzo się wyróżniałeś na ich tle/no i postulaty były trzy/no i motory były trzy na przedzie/motory, żygać się chce, samochody, mania prędkości/wyżej szybciej dalej/bóg honor ojczyzna/wszystko co doniosłe musi być roztrojone/tak jakby nie wystarczyło rozdwojenie/no ale przecież idzie era trzy/no ale kiedy to będzie, nas już nie będzie/trzy jest piękne jak wszystko co wymyślone, ale czemu tak głupio nadużywane?/daj już spokój, coraz bardziej kocham niemców/prawda? jakie ekstra opakowanie do piwa zrobili grapefruitowe/niemcy rozumieją nowoczesność dzisiaj ci nauczyciele na paradzie, to było wspaniałe/a flaga angielska/co nie? telaviv był zaskoczony/ucieszyłeś się że wymyśliciel egzempla daje/pewnie że, a jak pięknie gołębie się wzbijały przed nami/prawda? gołębie to takie mądre stworzenia/tak dobrze wymyślone/o jak by było dobrze gdyby naszym godłem narodowym był gołąb/o jaki pomysł dobry, jaki przykład dla innych narodów/orzeł to drapieżnik zabija gołębie/nie jego wina że zabija/no pewnie, takie jego przeznaczenie, no ale skoro ma panować pokój na pięknym globie to trzeba uporządkować symbole/to się nie stanie/ale czy nie piękne marzenie?/smutna ta wszechświatowa młodzież/wszechpolska/wiem że wszechpolska, ale oni myślą że mają misję wszechświatową/tak jak i ty/ale metody mają tradycyjne, replikę karabinu widziałeś?/no widziałem dziecku ojciec dał do zabawy/bilboard dla dzieci widziales?/no widzialem, z rekinem uśmiechniętym, też drapieżca/uczą dzieci że w świecie liczy się siła/bo liczy się/trzeba być silnym, ale siłę trzeba czerpać z poznawania piękna świata, mądrości ludzkiej/płakać mi się chce/wymyśliciel kocha Cię, grafitti widziałeś?/widziałem, piękne, rybami wypisane/wymyśliciel dotyka przecież nie tylko ciebie/całuje w czoło i wszystko wiadomo/a wrzucisz dzwięki, fotografie/pewnie, ale głos słyszałeś/słyszałem, kazał czekać/nie strzeliłeś gafy?/w rozmowie? nie wiem, mam nadzieję, wiesz jakie robie gafy/z tym pisaniem od tyłu mnie męczy/jak strzeliłeś to przeproś/przepraszam, gafy są niezamierzone/przeproś jeszcze że powiedziałeś w towarzystwie kiedyś że ktoś jest pedałem/to był okropny wstyd, błysnąłem wtedy zacofaniem/już się nie martw to stare dzieje, przeprosisz jeszcze, musisz przeprosić jeszcze tylu ludzi/wiem pomarańczowy, a co jak ciebie zaczną teraz nazywać pedałem/pedał to proste zaklęcie, tu nie chodzi o pedały fortepianowe jak myślałeś, chodzi o pe, ktoś przezywał kogoś że dał pe, ale tak naprawde nie dał pe tylko de, więc powinno być dedał/masz ueb/a co jeżeli powinniśmy uczyć się od dedalów? może mają światło którego nie znamy?

Brak komentarzy: