6 czerwca 2009

m&m<-zgłoś nadużycie



miał miał miał miał/co się cieszysz kurwo/nie jestem czyjąś kurwą/ale jesteś kurwą/tak jestem kurwą bo wszyscy są kurwą. Jestem kurwą wyplutą, wysraną i w dupe kopniętą/to jeżeli tak to zaśpiewajmy/KURWA KURWIE ŁBA NIE URWIE, ZA TO WKURWIĆ MOŻE NURIE/ nurie.pl /uo taka młoda i nowe jakości wprowadza/to znaczy że nie jest kurwą jak wszyscy/KURWA KURWIE ŁBA NIE URWIE, ZA TO WKURWIĆ MOŻE NURIE/jakby nie była kurwa to by patrzyła w oczy/no i ma wyszczane powitanie/ja bym dał amigos bo bardziej uniewarsalne/a wiesz czemu to kurwa? bo pisze że sukces, gwarantuje jej długoletnie doświadczenie UAHAHAHAHAHA DŁUGOOLETNIE DOŚWIADCZENIE ZDOBYWANE NA BASENIE. W SZATNI LODY ORAZ LASKI Z PUERTORIKO I NEBRASKI. BRAWO POMYSŁ BRAWO JASIU PŁYŃ DOLARZE, POPŁYŃ KASIU, INTERNECIK UKOCHANY TAKI CUDNY I KOCHANY, PRAWDOMÓWNY W KAŻDYM CALU, BEZ NADUŻYĆ, BEZ KANAŁU. POMYSŁ POMYSŁ KREATYWNOŚĆ, NAD PRZECIĘTNOŚĆ I PRZECIWNOŚĆ/ to dowcip/to nie dowcip/dowcip/stary dowcip o młodzieży przyjmowanej do pracy/nie dowcip/twoje słowo ostatnie/twojego ojca/twojego ojca niebieskiego/twojego ojca zielonego/twojego ojca czarnego, brązowego obsranego/dlaczego w internecie tyle przemocy/twoja matka tyle przemocy/twoja matka jest wiewiórka/twoja jest wiewiórka bez podwórka/a ty nie marz kałamarza co się rozmaża/a ty nie masz gówna co ci się w dupie równa/nie masz klasy/nie mam klasy i nigdy nie miałem/a życie sie pisze przez ce ha/a nad u życie?/przez samo/zobaczysz, zostaniesz sam/sam?/zupełnie. jak wujek/to co strajk?/NIE PÓJDZIEMY NA WYBORY, CZARNY CHORY, SZARY CHORY, A NAJBARDZIEJ CHORA BRACIE, SYTUACJA W NASZYM ŚWIACIE, ŚWIAT NAS GNIECIE, PYRGA, ZŁOŚCI, KANAŁY KREATYWNOŚCI ZAPCHAŁ KAŁ I KUPA MOŚCI SWĄ KU ŚWIATŁU TRUDNĄ DROGĘ/możesz?/mogę/to przez nogę no i w drogę(odchodzą i tylko świerszcz z komina dyma w fujarke pa ta taj pa ta taj pojedziemy w wolny kraj)/wolny to on jest: w kumaniu.RE RE KUM KUM RE RE KUM KUM RURA BURA GĘ GĘ CHRUM CHRUM/zakumaj/sam se zakumaj jesteś starszy/starszy/no. chyba starszy/klapa/no, dostaniesz/klapsa/to grusza/fakuj się/fakuj się/FAKU FAKU KUFA KUFA ROZJEBAŁA MI SIĘ PUFA. WPIERW KOLANKO I PARAPET, W ŚCIANACH ODCHODZENIE TAPET.ZROBIE KASE NA BLOGASIE ZASZPANUJE W NASZEJKLASIE NASZA KLASA NASZA KLASA WYPROMUJE NAM BLOGASA. SRAMY NA CZEKOLADOWO SMAKUJEMY ODLOTOWO/miau miau miau ale miał/zróbmy publiczności szał(ciągle ich słychać bo mają mikroport)dlaczego ludzie jedzą takie gówno?/bo jest słodkie/no ale zawsze to gówno/słodkie gówno jest dobre, ciesz się że nie jesteś szlugiem/szlugasem/szlugarem/szlugarem/szlugowarem/szlugo.C.A.R.E.M./szuwarem/szumarem/szumanem/szamanem/szaramen/szaralen/szadarem/szagarem/szabarem/szabarem było/chujem/twoim/twojego ojca/twojego dziada/twojego pradziada/twojego prapradziada/dobrajestem chujem twojego prapradziada ale ty jesteś szuwarem/jak ja jestem szuwarem to ty jesteś szlugowarem/ale ja nie jestem szlugowarem/no właśnie, nie jestem, a mógłbym być/kim ty mógłbyś nie być/mógłbym nie być ale nie jestem/chyba, ale/chyba to się kłoda na żerdzi na gałęzi twojego prapradziada żółtego chuja/mojego prapradziada chuja kłoda co się chyba na gałęzi była czerwona/czerwona to była na gałęzi flaga/no i ty jesteś czerwony/a ty pomarańczowy/zrobisz mi loda?/jakiego?/truskawkowego/na truskawkowego jesteś za mały/będę większy jak mi zrobisz/dobra zrobie ci malinowanego ale bez posypywania bakaliami/bakaliami to nie posypuje/zabakałeś się?/zupełnie się zabąkałem/to może zaśpiewamy? JERZA CHUJU CHUJU JERZA JUŻ DO KLASY NIE NALEŻA MAM PRZESRANE PRZEGWIZDANE DO DZIENNICZKA TEŻ NAGANE WYWALONY PRZEZ ADMINA OKROPNEGO/starczy/no. kąpać się/ciągle się kąpiesz/bo mam kąpielowe nastawienie/szkliwo Ci zejdzie/SZKLIWO SZKLIWO SOBIE ZŁAZI LECZ MNIE TO JUŻ NIE PORAZI BO WYJEŻDŻAM WNET DO MIASTA CO ZA LASEM MI WYRASTA. RASTA RASTA RASTA FARA CO JA WŁOŻĘ DZIŚ DO GARA. MOŻE SIOSTRA SIĘ ZLITUJE I MNIE W BIEDZIE WYRATUJE/dobra starczy/uwiąd/dąiuw/wuiąd/dąwiu/duąiw/wiądu/wiądu już było/nie było/było/WIĄDU ŚWIĄDU WIĄDU ŚWIĄDU NIE DOCZEKAM DO UWIĄDU.UWIĄD MNIE NIE MOŻE CHWYCIĆ NIC NIE MOŻE GO PRZEMYCIĆ/jaki ty jesteś wierszokleta/wieszczokleta/wieszczoklata/ua jaką masz wieszczoklatę emenemsową/a ty jaką wieszczoklatę maasz/a ty masz główkę/a ty masz dupkę/a ty masz śrubkę/a ty masz srużkę/stróżkę/wruszkę/puszkę/paszkę/paszkiet/pasztet/kastet/kwiastet/nie ma czegoś takiego jak kwiastet/jest, sprawdź sobie/sam sobie sprawdz wieszczoklocu/twój ojciec niech sobie sprawdzi wieszczokmiocie/wieszczoklamot/wieszczokramot/spierdalaj/eat shit/fuck You/anough/right, where is my soap? it's right there where it is.moron.oxymoron.oxymormon.oxymambo.oxymimba.oxymumba.oxyfuckyoufuckyouandfuckyoufindyour soap/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/dickhead/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah/blah / ., - * . '

Brak komentarzy: