6 czerwca 2009

m&m <-zgłoś nielegalne użycie nazwy brandu

ja chcę spać!;(/nie zaśniesz jeszcze długo/chcę skończyć/to się nie skończy, to będzie a ty jesteś i byłeś/czy to znaczy że nie było Cię/na stacji? ty już chyba nie tylko zwariowałeś/wiesz co? w takim razie możesz się pierdolić/zachowaj to sobie w bucie który masz dziurawy/Ty masz dziurawy kapelusz fioletowy/to powiedz jak z kolorami/nie rozmazuj się, nie rozmazuj/sam się rozmazujesz. żyć przecież powinniśmy w zgodzie/nie z mięczakiem takim co się mu klei do rzęsy oś sercowa/ty wole/ośmieszasz się/a ty masz oczy czerwone/a Ty zielone i każ się im wszystkim bujać bo cię spalę i potem przepołowię/nie wiń ich, oni nie rozumieją, biorą to co rozpowszechnione/ale dlaczego wszyscy tacy sami? dlaczego, dlaczego, gawronie? przecież cierpią niewolę/czemu? samo z siebie getto wystawione?/mało tych gett? wszędzie getta postawione, prędzej czy później i tak rozłam będzie w tobie//masz rację. jesteś pomarańczowy/ty czerwony, mamy siebie wzajem/to tylko ludzie, tylko strony/a przecież książka, sam mówiłeś małpiszonie/książkę olej. wpadniesz na to w niebie, jak będziesz mił żonę/nie chcę już podróży/to daj sobie spokój z zawracaniem ich głowy/to nie jest żadna klasa, to jest sieć much złowionych/nie zaczynaj z niewolą, żyłę se od razu potnij/a ty sobie wypatrosz flak gawronie ty wole/flak - to pięknie utrafione/pal gumę małpiszonie/a ty żuj szlugi i tak przyjdziesz w łachę i wyjdzie na moje/co robić teraz?/nie rób nic matole. rób swoje/czy znaczy to że nasze sprawy załatwione?/chyba Twoje. jesteś chomontem i zawsze byłeś wole/zamknij ten ryj uśliniony kąp się i w drogę/a wiesz co mi wisi? twoje zaślinione wole/a ja twoje wole serdecznie pierdolę/a ja Twoje wole.(...)kąp się prędzej bawole, wypadzkwadrat wole/ja swojego dzisiaj nie zamykam/a ja Twojej wycukrzonej matki/chyba Twojej śledziu zapocony/jesteś kawał koszała//a ty opał, raz chociaż jeden. jesteś jeleniem i wole masz jak sardyna/sardyna z Twoim starym chodził na pole/z Twoim płatem mózgowym co masz go w połowie. kończ tę wodę chochole/ręcznik daj ja mam mokre głowe//jak masz głowę to skuj se krowe/jak masz ucho to się ślinisz krucho//jak masz ucho to walczysz z mucho/to co z tym bytem klasowym?/zobaczysz jeszcze będziesz w żałobie/to może byśmy tak obie?/Twój z moją? prędzej legnę w grobie/a może wieszczem?/m_ck13w1cz3m? naprawdę nie widzisz balonie? to język zmarły. złóż dłonie/a przepowiednie, a znaki, przecież o mnie//o twojej wrednej ciotce, patefonie/dlaczego wrednej, miła to matrona//witruwiańsko i kuresko uwirtualniona/może myśli że zmowa//zęby nie myj, nie będziesz się całował/Twoich butów nie będę całować//a ja twoich kalesonów/twego podgardla//kormoran/o kormoran/wakacje nad morzem/za pasem/za twoim kulasem/za twoim kumasem/kurasem/kupasem/kundlasem/hopsasem/homontasem/chomurasem/chumoresem/chumoreską/chumm, chumm/om!/om mani/padme/chumm.

Brak komentarzy: