6 lipca 2012

Odchudzamy się to już oficjalne/stanowczo za długo z tym zwlekaliśmy/mamy jakieś postanowienia oprócz tych że będziemy szczupli?/szczupli i wysportowani! mamy postanowienie żeby się zakochać/co? myślisz już o niej?/a co w tym złego?/ona puści Cię kantem/możliwe, ale co dziwne ma dobrą motywacje/temu się dziwimy/no/tak czy inaczej trzeba być szczupłym/dla niej?/nie idioto, dla siebie, masz już 40 lat i bamber, siedzisz ciągle na kanapie i czytasz/no dobrze, zrozumiałem nie musisz być wulgarny/a jednak możesz jeszcze się sobie podobać/no fajnie by było dla odmiany, ale co nie lubisz mnie?/lubię, nawet bardzo, ale bardziej Cię polubię wysportowanego i szczupłego/a Ty zawsze musisz mieć ostatnie słowo/bo jestem od Ciebie mądrzejszy/za to ja mam więcej uroku/nie dorabiaj sobie/gniewam się na Ciebie/i dobrze, rozłączżesz się wreszcie.

Brak komentarzy: